Deze week zijn we volop bezig geweest met het herhalen van de geziene leerstof. Sinds woensdag zijn we gestart met de eindtoetsen. Tussendoor hebben we uiteraard ook nog wat tijd om alles goed in te oefenen. De kinderen krijgen regelmatig de kans om op Bingel of Scoodle te werken.

Volgende week staan er nog heel wat toetsen op het programma. Het zijn de laatste loodjes! Probeer regelmatig nog wat te oefenen… .

We zijn wel al een beetje aan het dromen over de vakantie. Dit heeft wellicht te maken doordat we een spreekoefening moesten maken over onze ‘droomvakantie’. Door al die mooie foto’s te zien, zijn we al wat in vakantiestemming… .

Vrijdag gingen we voor de laatste keer dit schooljaar zwemmen. Die verfrissende duik in het zwembad tijdens dit mooie en warme weer deed ons meer dan deugd!