Het einde van het schooljaar is nu echt wel in zicht. De vele herhalingsoefeningen en toetsen zitten er dan ook op! We kijken enorm uit naar onze schoolreis maandag, want wij gaan naar Plopsaland! Hiervoor maken we gebruik van het openbaar vervoer, namelijk de bus en de trein. Probeer zeker op tijd te zijn maandagochtend (7.50 op school of 8.40 aan het station), want zoals jullie weten: bussen en treinen wachten helaas niet. We hopen dat het weer ons goedgezind zal zijn, maar momenteel ziet het er toch naar uit (pet en zonnecrème best meebrengen)! Dinsdag houden we wieltjesdag. Vergeet dus zeker jullie wieltjes niet (fietsen niet)! Donderdagmiddag zijn het heerlijke frietjes met frikandellen/kaaskroketten.

Dus zoals jullie kunnen lezen wordt het nog een leuke laatste schoolweek volgende week!