De laatste lastige loodjes zitten er op! We zijn dan ook superblij! Nu staan nog allerlei leuke activiteiten ons te wachten, te starten met maandag onze schoolreis!

Donderdag was het voor ons en het vijfde leerjaar al een heel leuke dag. Als beloning, omdat wij gewonnen hadden met de koekjesverkoop, stonden er allerlei leuke kookactiviteiten op het programma. Negen gerechtjes werden er klaargemaakt door de kinderen. Hiervoor werden ze in vier groepen ingedeeld. De gerechtjes die werden klaargemaakt waren: soep, witte en bruine chocolademousse, vanillewafeltjes, fruitbrochetten, een frambozentoetje, appelcake, twee verschillende kindercocktails en chocoladeletters met de beginletter van onze voornaam.

In de voormiddag konden we al smullen van onze lekkere soep en in de namiddag van ons heerlijk dessertbordje!