Inmiddels zit de eerste volledige week van het tweede leerjaar erop. Stilaan zijn we de nieuwe klasregels en de klaswerking al goed gewoon aan het worden. We hebben dan ook al heel wat gelezen, geschreven en gerekend. Daarnaast hadden we ook tijd om te knutselen. Zo maakten we ons eigen ‘superman/vrouwpakje’, die te bewonderen is in onze gang. Ook maakten we twee bladwijzers: één voor in de agenda en één voor in het leesboekje mee te volgen.

Momenteel wordt er heel wat leerstof van het eerste leerjaar herhaald. We proberen dit zo leuk mogelijk voor de kinderen te maken door heel wat spelletjes aan bod te laten komen. Bovendien leren ze zo samenwerken en leren ze dingen van en aan elkaar.

Vrijdagnamiddag spelen we met de lagere school het ‘superheldenspel’ dat werd uitgesteld omwille van het slechte weer de eerste schooldag. Foto’s hiervan volgen later nog.