Deze laatste volledige schoolweek startten we met een boeiende en leuke schoolreis.
We trokken richting Cozmix in Brugge. Dit is een leerrijk museum over de ruimte. We leerden bij over de zon, de planeten en de sterren. We mochten de zon bekijken met een grote telescoop, leerden de volgorde van de planeten, bekeken een film over de ruimte en hielden een zoektocht. Na de middag trokken we richting Tillegembos om fijn te spelen.
De andere dagen was het puffen en zweten in onze klas. We zochten dan ook verfrissing. Zo gingen we buiten lezen in de schaduw.
Op naar volgende week waarbij het enkel nog maandag en dinsdagvoormiddag school is. Daarna start de zomervakantie!