Vorige week vrijdag en ook komende vrijdagnamiddag werden de kinderen van het eerste en tweede leerjaar in twee groepen verdeeld. De ene groep deed allerlei leuke taalspelletjes bij juf Nancy, terwijl de andere groep dit deed bij juf Davinia. Er werd in een doorschuifsysteem gewerkt zodat er zoveel mogelijk verschillende spelletjes aan bod konden komen. De kinderen van het tweede leerjaar zijn al ‘groot’ geworden, want zij waren als het ware wat de ‘juf’ of ‘meester’ voor de kinderen van het eerste leerjaar. Wat was ik fier op hen om de kindjes van het eerste leerjaar zo goed te begeleiden en te helpen! Ze deden dit super en bovendien leerden ze hiervan zelf ook nog bij ;-). De kinderen van het eerste leerjaar vonden dit ook heel leuk om te doen. Wat waren de kindjes van het eerste leerjaar trots als ze een woordje konden maken! Zo helpen de kinderen elkaar en steken ze van elkaar dingen op!