De leerstof van het eerste leerjaar wordt grondig herhaald! Het is van groot belang dat deze goed geautomatiseerd is voordat we aan de nieuwe leerstof beginnen. Zoals vorige week al werd gezegd is lezen heel belangrijk! We doet dit op verschillende manieren. Deze week zijn we gestart met ‘tutorlezen’. De kinderen worden individueel begeleid, op hun niveau, door iemand van het vijfde of zesde leerjaar. Dit zal vanaf nu iedere maandagvoormiddag plaatsvinden na de speeltijd.

Daarnaast zijn we ook gestart met duolezen in de klas. Dit doen we twee keer per week. De groepjes zullen uiteraard regelmatig worden veranderd.

Naast het vele luisteren, lezen en schrijven, blijft rekenen uiteraard ook heel belangrijk! De basisleerstof van het 1ste leerjaar wordt uitgebreid herhaald. Ook hiervoor gebruiken we allerhande materiaal zodat de kinderen tot meer inzicht komen.

Donderdagvoormiddag gingen we naar het sportpark samen met meester Stijn voor de turnles. We kwamen tot de ontdekking dat de sporthal werd vernieuwd. Zo zullen we nog beter kunnen sporten ;-)!