Aan muzische vorming geen gebrek deze week in het tweede leerjaar. We zijn al volop gestart met de voorbereidingen voor het schoolfeest. Het eerste, tweede, derde en vierde leerjaar werden in vier groepen verdeeld en er vonden al heel wat inoefenmomenten plaats deze week. We willen er dan ook een mooi en leuk optreden van maken waarbij we ‘900 jaar Kuurne’ extra in de kijker zetten! Veel hierover gaan we echter nog niet verklappen! Prik alvast een gaatje in jullie agenda zaterdag 13 mei om 14.30. Wij kijken er alvast enorm naar uit!

Donderdagnamiddag gingen we samen op reis naar Smurfenland. We zongen mee met het smurfenlied, speelden stukjes uit het verhaal na en probeerden emoties uit te drukken met ons gelaat. Zo hebben we alvast geen moeite meer met het nabootsen van een verdrietig gezicht.

Op de foto’s zie je dat Leerlingsmurf in een draak is veranderd. We kregen dan ook de opdracht om samen een draak uit te beelden.