Deze week mochten de kinderen van onze school een dagje uitslapen. Dit kwam omdat er het ganse weekend Ezelsfeesten in Kuurne plaatsvonden. Een feestelijke gebeurtenis, want vorige week vrijdagnamiddag gingen we met de ganse school naar de kermis. De kinderen mochten een keuze maken tussen de draaimolen, de vliegers en sommigen kozen zelfs voor de grote uitdaging om in een interactief huis rond te stappen. Dat ging niet altijd van een leien dakje, want in het huis bewogen de trappen, draaide de lift en moest je uitkijken voor rollende doorgangen. Echte durvers, zelfs de juf waagde haar kans!
Nog een speciale vermelding EN dikke proficiat aan Casey en Mathis van onze klas, want deze 2 leerlingen durfden het aan om mee te lopen met de Ezelsloop op vrijdagavond.