Eerder dit schooljaar hebben we met de klas al verschillende keren buiten een leuke lesactiviteit gedaan. Deze week was het echter extra speciaal.
Op het terras van de bovenverdieping van onze lagere school hebben de leerkrachten enkele banken en tafels in elkaar geknutseld. Met voldoende krukjes en zitplaatsen om een volledige klas te plaatsen, hebben we nu een extra ruimte om les te geven. De buitenklas is een feit.
Dankzij de stralende zon hebben we van deze klas maar meteen gebruik gemaakt. Zo hebben we de maaltafels geoefend aan de hand van verschillende spelletjes.
De leerlingen genoten er zichtbaar van.

Verder deze week hebben we ook nog extra geoefend op het inoefenen van de verschillende optredens voor het schoolfeest. De pasjes van de dansjes beginnen er beter in te komen en de kinderen kunnen alles goed onthouden. Volgende week wordt het nog enkele keren goed oefenen en mogen we zelfs op het grote podium staan. Na enkele repetities zullen we zeker klaar zijn om zaterdag 21/05 het beste van onszelf te geven. Komen jullie ook kijken?