Het einde van de periode voor de paasvakantie hebben de leerlingen van het tweede leerjaar smakelijk ingezet!
Zoals je aan de foto’s kan zien, hebben de kinderen van het tweede leerjaar heel wat kunnen smullen. In de klas hebben we lekkere wafeltjes met appels gemaakt.
De kinderen hebben heel veel zelf mogen proberen: het deeg maken, de wafeltjes bakken en natuurlijk alles lekker opeten.
Deze week hebben we op school een fruitbox cadeau gekregen. In deze box vonden we heel wat lekkers terug: bananen, kiwi’s, mandarijnen, appels, …
De kinderen kozen om fruitbrochettes te maken. Dit hebben we samen met de kinderen van het derde leerjaar gemaakt.

De laatste maanden van het schooljaar zit er nog heel wat spannends aan te komen. Zo komt het schoolfeest dichterbij waar we nog heel wat voor zullen oefenen. Onze hersenen gaan we ook extra hard trainen, want we zullen ons nog ten volle inzetten voor onze reken- en taallessen.
Naast onze leerstof gaan we ten volle genieten van het warme zonnetje en proberen we af en toe naar buiten te gaan om leuke activiteiten met de juf te doen.